דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
mainContent

​חדשות הלשכה 

  קול קורא למחקר ופיתוח בנושא יישום תכנית גפ"ן (גמישות פדגוגית ניהולית). ההגשה עד לתאריך 11.10.2021 בשעה 11:00.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 קבוצת העבודה בנושא הגיל הרך בתקופת הקורונה סיימה את עבודתה. המסמך המסכם של הקבוצה מזהה נקודות עיקריות התורמות להעמקת פערים ואי-שוויון בגיל הרך, ומציע אסטרטגיות פעולה שיכולות למנוע העמקת פערים. לקריאת המסמך- לחץ כאן

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 התפרסם דו"ח מחקר חדש בנושא: "לא יוצאים מהמסך: השפעות רגשיות, חברתיות ולימודיות של שימוש מוגבר במסכים בתקופת הקורונה - ד"ר נעמה גרשי"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מוזמנים לעיין בעמוד החדש העוסק בסוגיות אתיות ייחודיות לגישות מתודולוגיות

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------

גם "בתקופת הקורונה", ואולי אף במיוחד בתקופה זו - יש חשיבות בקיום שיח עמכם/ן, חוקרים וחוקרות,  בנוגע לביצוע פעילות מחקרית במוסדות חינוך או באמצעותם.

 על מנת לנסות לתת מענה לסוגיות השונות שמתעוררות בהקשר לבקשות להיתר,  מקיים רוני אמיתי, מנהל תחום רגולציה של המחקרים,   החל מימים אלה ובאופן  סדיר - "שעת קבלה מקוונת (באמצעות פלטפורמת הזום)"  אליה יוזמנו חוקרים וחוקרות, שיבקשו להציג דילמות או שאלות הנוגעות להיבטים האתיים במחקר/ים אותו/ם הם מבקשים לבצע.     

 כל חוקר/ת המעוניין/ת  להתייעץ, מוזמן לפנות לרוני אמיתי בכתובת המייל ronyam@education.gov.il  ולהציג את הסוגיה/הסוגיות לגביה/ן יבקש/תבקש לשוחח.

 החוקר/ת יוזמן/תוזמן להתייעצות מקוונת, שתתקיים תוך שבוע מיום קבלת המייל ןתכלול גם חוקרים וחוקרות נוספים, שיעבירו את פנייתם (ככל שיפנו באותו שבוע).

 אנו תקווה ששרות זה יסייע (א) לכל אחד מהמשתתפים בהיבטים הספציפיים של פנייתו/ה שהועלתה לדיון (ב) בחשיבה לגבי ההנחיות הקיימות ו-(ג) ביצירת 'חיבור מפרה' בין חוקרים וחוקרות ממוסדות שונים, שייחשפו זה לזה במהלך השיח המקוון.