הממ"ש בשל"ח share תמונה כדי להפוך את הלמידה בבית הספר למשמעותית יותר נכון יהיה להוביל תהליך היוצר חוויה מרגשת, מעצימה ורלוונטית לעולמו של התלמיד. גיוס הכלים הפדגויים של החינוך הבלתי פורמאלי ושילובם בתהליך הלמידה יוצר נוסחה חדשה בתהליכים חינוכיים משלימים. עידוד השותפות של הצוות החינוכי, התלמידים וההורים ('חברת בית הספר') כך שכל פעולת למידה שתתרחש בבית הספר ומחוצה לו תיצרב בזיכרונו של התלמיד כחוויה ייחודית שתהפוך את השיעור הנלמד ל'שיעור לחיים'. תכנית רב שנתיתקס"מ של"ח - עם הפנים לקהילה תרמיל של"ח למנהל ולמורה של"ח וידיעת הארץהמסעותהמסע במערכת החינוך - מטיול שנתי למסע משמעותימצגת - מטיול שנתי למסע משמעותיכוכב של"חהמסע למדבר יהודה | מחברת למשתלםהמסע לגליל העליון | מחברת למשתלםהמסע להרי אילת | מחברת למשתלםהמסע להר הנגבהמסע לרמת הגולןהמסע לגליל התחתוןמסע ישראליהמסע לירושליםמסע שואה ותקומה- ממשבר לצמיחה | קול קוראימי שדה יש"מ של"ח וידיעת הארץ - מצגתשמח"ת היש"מ - ייחודו של הסיור היומי בשל"ח וידיעת הארץשיעור לחיים - מעגל של"חהשביל של"חמ מאגר מתוקשב של ימי שדה הצעות לסיורים מודולאריים ביישובחוזרים לשטח - הצעות למתודות בשטחהצעה מודולרית לסיורים בנושא סדנת נופאדםהצעה מודולרית לסיורים בנושא סדנת מפגש תרבויות בארץ ישראלהצעה מודולרית לסיור סליחות הגיחה פרופיל הגיחהיום שדה מודולורי כהכנה לגיחה ארגון הטיול לוחות זמנים לבניית טיול תבנית להכנת תחנת הדרכה למסע כרטיסיה לתחנת הדרכה על"ה חדש - עלון לרכז הטיוליםלכל הגיליונות אגף של"ח וידיעת הארץ פעילות בתקופת חירום מסמך מסכם - תובנות משנת הקורונה התמונה צולמה ע"י גדי אדלר , קיץ תשע"ח