שם השיעור: צמחי תבלין- שיטות השקיה ושתילה
מקצוע הוראה: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ג'- חינוך מיוחד
פרק הלימוד: סביבת למידה מתוקשבת בחינוך מיוחד
מושג ותופעה: שיטות השקיה,סוגי צמחי תבלין.
רציונאל: במשתלה יש מגוון רב של צמחי תבלין , צורת ההשקיה הינה ייחודית, כל תהליך השתילה חייב להיעשות במשתלה (יעיל יותר).
סוג ההתנסות: תרגול התבוננות, התנסות בשתילה וכתיבת תאור
שיעור הכנה: הצגת מקום המשתלה ע"י תמונות, הגדרת השטח הספציפי שבו יתבצעו את המשימות, הכרות עם צמחי תבלין, לימוד שלבי השתילה ע"י הדגמת המורה+ מצגת, ניסוח כלל התנהגות
שיעור עוקב: הכנת תעודת זהות במחשב לצמח התבלין שנבחר (תמונה+ תאור).
בניית מצגת של שלבי השתילה הכוללת תמונות שצולמו במשתלה.
פיתוח וליווי: הצוות הדידקטי
מערך שיעור
שם השיעור: צמחי תבלין- שיטות השקיה ושתילה
השיעור פותח בידי המורות: צוות א'-ג'+ צוות חינוך מיוחד
מבית הספר: בן גוריון, נתניה
במסגרת: השתלמות
בהנחיית:
בשנת: 2007
תחנת הלימוד: משתלה
דגשים והערות: התלמידים יתבוננו, יתנסו בשתילה ויכתבו תאור
דף העבודה: לא צורף