שם השיעור: נוסחת ההיקף
מקצוע הוראה: מתמטיקה
כיתה: ה'
פרק הלימוד: הנדסה
מושג ותופעה: היקפם של שטחים מלבניים בחצר בית ספר
רציונאל: התלמידים יציעו מתוך ההתנסות כיצד ניתן לחשב היקפים
סוג ההתנסות: השתתפות
שיעור הכנה: הצגת נושא הלימוד וחזרה על מושגים הקשורים למדידה
שיעור עוקב: איסוף התוצאות; השוואה ביניהן והבנת ההבדלים בהקשר של גודל יחידות מדידה שבהם נעשה שימוש; הצעות התלמידים לנוסחת ההיקף.
פיתוח וליווי: הצוות הדידקטי
מערך שיעור
לא קיים