שם השיעור: רואים ונראים
מקצוע הוראה: זהירות בדרכים
כיתה: א - ב
פרק הלימוד: ללמוד תנועה
מושג ותופעה: זיהוי תופעות בדרך. אמצעים מסייעים לזהות אותנו בדרך.
רציונאל: התלמידים התנסו בזיהוי תופעות בדרך שנבחרה. במקביל היו צריכים לזהות את חבריהם ולהצביע על האביזרים שסייעו לזהות.
סוג ההתנסות: תצפית ותרגול.
שיעור הכנה: הכנה של המסלול אותו יעברו. הוספת אביזרים לכל תלמיד.
שיעור עוקב: סיכום הפעילות, שיחה על החוויות מהתרגיל. מסקנות לגבי החשיבות של אביזר שמסייע לזיהוי. לדוגמה: כובע, פס זוהר, תיק.
פיתוח וליווי: הצוות הדידקטי
מערך שיעור
שם השיעור: רואים ונראים
השיעור פותח בידי המורות: גל דני ובן-שמעון אודט
מבית הספר: "בגין" נתניה
במסגרת: השתלמות למידה חוץ-כיתתית
בהנחיית: רועי שמיר, הצוות הדידקטי
בשנת: 2008
תחנת הלימוד: סביבת בית הספר. המסלול לחוף פולג
דגשים והערות: פעילות קבוצתית.
דף העבודה: לא בנמצא