שם השיעור: מכשולים בחוץ
מקצוע הוראה: זהירות בדרכים
כיתה: א - ב
פרק הלימוד: ללמוד תנועה
מושג ותופעה: מכשולים בדרך, בחירת נתיב הליכה בהתאם לבטיחות ולאפשרות לראות מסביב.
רציונאל: התלמידים יצאו למסלול הליכה ובמהלכו ייתקלו במכשולים שונים. ההתנסות בפתרון הבעיות תלמד כיצד להתייחס למכשולים.
סוג ההתנסות: תרגול מסלול הליכה
שיעור הכנה: תרגול בכיתה
שיעור עוקב: סימון על דפים של המסלול ושל המכשולים שהיו בדרך.
פיתוח וליווי: הצוות הדידקטי
מערך שיעור
שם השיעור: מכשולים בחוץ
השיעור פותח בידי המורות: גל דני ובן-שמעון אודט
מבית הספר: "בגין", נתניה
במסגרת: השתלמות בלמידה חוץ כיתתית
בהנחיית: רועי שמיר, הצוות הדידקטי
בשנת: 2008
תחנת הלימוד: סביבת בית הספר
דגשים והערות: הפעילות הינה קבוצתית, זוגות או שלשות.
דף העבודה: לא בנמצא