קולות קוראים פתוחים
יעודכן בהמשך
קולות קוראים סגורים
קול קורא עבור יוזמות של הפאי צ'לנג' במסלול החממו"פ.
קול קורא להשתתפות מוסדות חינוך במעבדה בנושא חטיבת הביניים העתידית - במבט הוליסטי. קול קורא להשתתפות מוסדות חינוך במעבדה בנושא חטיבת הביניים העתידית - הוראה-למידה. קול קורא להצטרפות בתי ספר למעבדה בנושא חקירת הפוטנציאל והתועלות של יישומי טכנולוגיית בינה מלאכותית בשדה החינוך. קול קורא להשתתפות רשויות בתכנית מרחבי חינוך אזורי בחירה מבוקרת לשנת תשפ"ג
קול קורא להקצאת תקציב לבעלויות על מוסדות חינוך במסלול מעבדת "הגן העתידי" לשנת תש"ף
קול קורא להצטרפות מוסדות חינוך למעבדת יישום מודלים פדגוגיים לפיתוח אוריינות פיזית-תנועתית-בריאותית (גוף ונפש)
קול קורא להצטרפות מוסדות חינוך למעבדת יישום מודלים פדגוגיים לניהול אורח חיים מקיים (קיימות)
קול קורא להקצאת תקציב לבעלויות על מוסדות חינוך במסלול מעבדת "כשירות תרבותית" לשנת תש"פ
תבחינים
קול קורא להצטרפות רשויות בניסוי מעבדת מרחבי אוטונומיה ברשויות המקומיות לבחינת מארג היחסים, הסמכויות וחלוקת האחריות בין השותפים – תשע"ח
קול קורא להתייעצות עם בעלי ידע לכתיבת מכרז חדש עבור אגף מו"פ, ניסויים ויוזמות
קול קורא לתקצוב בעלויות על מוסדות חינוך עבור פיתוח מוצרי חינוך מוטי עתיד - שנה"ל תשע"ט (חממו"פ)
נספח - הצהרת יזם
קול קורא להצטרפות מוסדות חינוך למעבדת חילוץ תכניות חינוכיות המקדמות הכלה של תלמידים - תשע"ט
קול קורא מס' 10268 לתקצוב מוסדות חינוך עבור מעבדות מחקר ופיתוח – תשע"ט
פיתוח בחממו"פ
מסלול החממו׳׳פ מיועד לקדם יוזמות בכל רחבי הארץ, מתוך מערכת החינוך ומחוצה לה ומאפשר לכל אחד שרואה את עצמו מעורב בחינוך ובעל חלום, לפתח מוצר חינוכי, כמענה חדשני לאתגר בראיית עתיד.
למידע נוסף
פארק אקסטרים
הפארק הוא זירת מפגש חווייתית בין מוסדות החינוך בשטח לבין תהליכי מחקר חדשניים בתחומי החינוך והחדשנות.
- הפארק יכלול תחנות למידה והתנסות אשר יחשפו נושאים מחקריים, מגמות עתיד ומגמות עדכניות מעולם החדשנות והחינוך.
- נציגי מוסדות החינוך הפעילים בפארק ינועו בין התחנות, יתנסו בהן ויהיו שותפים בפיתוח תוצרים.
- הפארק יתפתח לאורך השנה ויציע לשותפים בכל חודש תחנות חדשות שירחיבו את מגוון הפעילויות.
- הפארק הוא דיגיטלי - הפעילויות המשותפות תתקיימנה בזום ובפלטפורמות וירטואליות נוספות.
- הפארק פועל במסגרת רשת מחוללי החדשנות, בהובלת יחידת המחקר ומרכז החדשנות של אגף המו״פ
למידע נוסף