ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
navbar-toggle menu
מדינת ישראל, משרד החינוך
המינהל הפדגוגי
אגף א' חינוך מיוחד
חיפוש
התנתק
navbar-toggle menu
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
על האגף
נושאים בעל האגף
דבר מנהלת האגף
אודות האגף לחינוך מיוחד
בעלי תפקידים באגף
מסגרות חינוך מיוחד
תיעוד היסטורי של החינוך המיוחד
העשייה בחינוך המיוחד
חוקים ונהלים
נושאים בחוקים ונהלים
אוכלוסיות
נושאים באוכלוסיות
אוטיזם
הפרעות התנהגות
הפרעות נפשיות
הפרעת למידה
ילדים חולים
כבדי ראיה ועיוורים
כבדי שמיעה וחרשים
מוגבלויות פיזיות
מוגבלות שכלית התפתחותית
פדגוגיה
נושאים בפדגוגיה
תכנון לימודים
תכניות לימודים בתחומי ליבה
תכניות חינוכיות
שירותי תמיכה
חינוך בלתי פורמלי
מאגר תכניות לימודים
תל"ם בחנ"מ
נושאים בתל"ם בחנ"מ
מבוא
תכנון פדגוגי
עקרונות הוראה
תהליכי הערכה
חטיבות גיל ומסגרות חינוך
תחומי ליבה
היבטים פסיכו-פדגוגיים
קידום מצוינות
אודות ותודות
מקצועות הבריאות
נושאים במקצועות הבריאות
כללי
פיזיותרפיה
ריפוי בעיסוק
קלינאות תקשורת
טיפול באמנויות
פיתוח מקצועי
נושאים בפיתוח מקצועי
השתלמויות ארציות
ימי עיון ארציים
מסלול אישי בחינוך המיוחד
פיתוח מקצועי בחינוך המיוחד
mainContent
אגף א' חינוך מיוחד
>
תל"ם בחנ"מ
ת
כנון למידה משמעותית והוראה איכותית לתלמידים עם צרכים מיוחדים
תל"ם בחנ"מ
תכנון למידה משמעותית והוראה איכותית לתלמידים עם צרכים מיוחדים
במוסדות החינוך
מדריך פדגוגי לצוותים חינוכיים
«
חזרה לאגף א' חינוך מיוחד
נושאים בתל"ם בחנ"מ
מבוא
תהליכי הערכה
חטיבות גיל ומסגרות חינוך
היבטים פסיכו-פדגוגיים
אודות ותודות
דגשים בתכנון ובהערכה
עקרונות בתכנון פדגוגי
קידום מצוינות
עקרונות מרכזיים בהוראה
צור קשר
הערות והארות לתל"ם בחינוך המיוחד ניתן לשלוח
ליעל בכר