ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
navbar-toggle menu
מדינת ישראל, משרד החינוך
המינהל הפדגוגי
אגף א' חינוך מיוחד
חיפוש
התנתק
navbar-toggle menu
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
על האגף
נושאים בעל האגף
דבר מנהלת האגף
אודות האגף לחינוך מיוחד
בעלי תפקידים באגף
מסגרות חינוך מיוחד
תיעוד היסטורי של החינוך המיוחד
העשייה בחינוך המיוחד
חוקים ונהלים
נושאים בחוקים ונהלים
אוכלוסיות
נושאים באוכלוסיות
אוטיזם
הפרעות התנהגות
הפרעות נפשיות
הפרעת למידה
ילדים חולים
כבדי ראיה ועיוורים
כבדי שמיעה וחרשים
מוגבלויות פיזיות
מוגבלות שכלית התפתחותית
פדגוגיה
נושאים בפדגוגיה
תכנון לימודים
תכניות לימודים בתחומי ליבה
תכניות חינוכיות
שירותי תמיכה
חינוך בלתי פורמלי
מאגר תכניות לימודים
תל"ם בחנ"מ
נושאים בתל"ם בחנ"מ
מבוא
תכנון פדגוגי
עקרונות הוראה
תהליכי הערכה
חטיבות גיל ומסגרות חינוך
תחומי ליבה
היבטים פסיכו-פדגוגיים
קידום מצוינות
אודות ותודות
מקצועות הבריאות
נושאים במקצועות הבריאות
כללי
פיזיותרפיה
ריפוי בעיסוק
קלינאות תקשורת
טיפול באמנויות
פיתוח מקצועי
נושאים בפיתוח מקצועי
השתלמויות ארציות
ימי עיון ארציים
מסלול אישי בחינוך המיוחד
פיתוח מקצועי בחינוך המיוחד
mainContent
אגף א' חינוך מיוחד
>
מקצועות הבריאות
>
קלינאות תקשורת
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
תיק אבחון והערכה לקלינאי תקשורת
ניירות עמדה באגודת קלינאי התקשורת
שילוב תלמידים עם אפרקסיה של הדיבור בילדות– תשע"ט
התאמות פדגוגיות מסוג טכנולוגיה לצרכי תקשורת תומכת וחלופית
מדריך יישומי להטמעת החינוך הלשוני בחינוך המיוחד
מודל עבודה שיתופי בתחום השפה והתקשורת
קלינאות תקשורת - הגדרה
«
חזרה למקצועות הבריאות
נושאים בקלינאות תקשורת
אפרקסיה ילדית של הדיבור
התאמות פדגוגיות מסוג טכנולוגיה לצרכי תקשורת תומכת וחלופית
מדריך יישומי להטמעת החינוך הלשוני בחינוך המיוחד
מודל עבודה שיתופי בתחום השפה והתקשורת
ניירות עמדה באגודת קלינאי התקשורת
קלינאות תקשורת - הגדרה
תיק אבחון והערכה
צור קשר
בעלי תפקידים
מפקחים במחוזות
מתי"א
מדריכים ארציים
פניות הורים