מהלכה למעשה share תמונה מורים יקרים,בדף זה מצורפים עבורכם מספר נקודות עגינה להוראת האמנות בכיתתכם. הסבר על בניית יחידת לימוד בהתאם לתכנית הלימודים החדשה, ההישגים המצופים מן התלמידים בשלבי הגיל השונים, מחוון הערכה ופרוגרמה לבניית חדר אמנות וחללי תצוגה בבית הספר. מחוון הערכה כחלק מהכלים אותם אנו מפתחות בהתאמה לתכנית הלימודים החדשה לבתי הספר היסודיים', מצורף מחוון הערכה עם קריטריונים מפורטים שיסייע לכם בהערכת הישגי תלמידיכם בסדנת האמנות.מחוון הערכה דוגמא לתכנון יחידת הוראה בעקבות תכנית הלימודים החדשה לתלמידי בתי הספר היסודיים. מצורפת מצגת עם מספר עקרונות ודוגמאות ויזואליים לפיתוח תכנית עבודה אישית למורי האמנות ע"פ העקרונות המופיעים בתכנית הלימודים. תכנון יחידת הוראה - יסודי ההישגים המצופים מסמך ההישגים המצופים המובא כאן מצטרף ומשלים את מסמכי תכניות הלימודים המפורטות ואת מסמכי ההלימה ולמעשה מהווה תמצות ומיקוד שלהם. נדגיש כי בתהליכי תכנון ההוראה-למידה-הערכה יש צורך להתבסס על שלושת סוגי המסמכים ולא להסתפק רק בהתייחסות למסמך ההישגים המצופים. יש לראות את המסמך המפרט את ההישגים המצופים כחלק מציר אורך של תכנון פדגוגי שנים-עשר שנתי.ההישגים המצופים פרוגרמה לחדר האמנות לפניכם פרוגרמה הנחיות ומפרט לחדר אמנות בשלב החינוך היסודי. הפרוגרמה מתייחסת לשלושה מרחבי פעולה בית ספריים: חדר האמנות, חללי תצוגה וחלל גלריה. מסמך זה מעודד בנייה או בחירה מושכלת וראויה של חללים להוראת אמנות או שינוי ותכנון מחדש של הסביבה הקיימת.פרוגרמה לתכנון חדר אמנות