ברצוני להביע הערכה גדולה לכן, רכזות העברית בבית הספר, שעושות עבודה נאמנה לאורך השנה כולה. אתן למעשה אלה הנושאות על כתפיכן את העשייה היומיומית בתחום שלנו, לצד עבודתה של המדריכה הבית ספרית, אם אכן בית הספר מקבל הדרכה בתחום.
אני מאמינה שלתפקיד הרכזת ערך רב מאד. הרכזת היא זו שרואה את המורים בשגרת עבודתם, היא זו שעינה פקוחה על תהליכי ההוראה בבית הספר, מזהה את הקשיים ומנסה להציע פתרונות, לעתים במשאבי זמן מועטים.
רכזת העברית מקשרת בין המדריכה הבית ספרית ויחד עמה מובילה את התחום החשוב ביותר בבית הספר היסודי.
ידוע לי שרבות מכן עושות מעל ומעבר לתפקידכן המוגדר מתוך תחושה של שליחות אמתית.
חשוב לי באופן אישי, וגם במסגרת התפיסה הכללית של המשרד, לתת בידיכן כלים מקצועיים שעשויים לקדם את העשייה שלכן בבית הספר, ויחד אתכן לקדם את החינוך הלשוני במדינת ישראל.
מכתב למנהלים - הצעות למימוש תקציב לצמצום פערים באמצעות קריאת ספרים
מכתב למורי כיתות א' - על הוראת שפה ואוריינות מרחוק, תשרי תשפ"א
מכתב למדריכים, לרכזים ולמורים לעברית בימים של חזרה לבית הספר
מכתב למורים, רכזים ומדריכים בתקופת הלמידה מרחוק בימי הקורונה, ניסן תש"ף
מכתב לרכזות לקראת יום הלשון העברית תש"ף
מכתב לרכזות בסיום שנת הלימודית תשע"ט