אסטרטגיות חשיבה
חוברת אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה, בעברית
חוברת אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה, בערבית
ללמד מיומנויות חשיבה, ק' קוטון
בית ספר
לקראת בית ספר חכם : מאימון הזיכרון לחינוך לחשיבה - דיוויד פרקינס
לקראת פיתוח תרבות חקרנית בבית הספר
מבתי ספר חושבים לכתות חושבות (באנגלית), פרופ' קרול מקגיניס
התאמת סדירויות בית הספר לתהליך שינוי פדגוגי, סני כרמלי
הדיסציפלינה הפדגוגית: לקראת ארגון מחדש של הידע בבית הספר, אמנון כרמל
הוראה דיפרנציאלית
הוראה דיפרנציאלית במאה ה- 21 , אבני ראשה
הוראת חשיבה
הוראת חשיבה – הוראה לשם הבנה, פרופ' יורם הרפז
הוראה מפורשת
השפעת החשיפה להוראה מפורשת של חשיבה תהליכית על תפיסתם וביצועיהם של תלמידים ועל תפיסת ההוראה ויישומה אצל מורים, נורית שושני הכל
הוראה משמעותית
נתיבים להוראה משמעותית, מניפת מודלים יישומיים להוראה משמעותית
העשרה
שלושת המפתחות לאינטליגנציה מצליחה, ר' סטרמברג
חשיבה
הוראת חשיבה – הוראה לשם הבנה, פרופ' יורם הרפז
הרגלים של המיינד, פרופ' ארתור לואיס קוסטה
חושבים חשיבה, פרופ' יורם הרפז ופרופ' ענת זוהר
חינוך החשיבה : גישות חדשות ללמידה, פרופ' יורם הרפז
חינוך החשיבה : מיומנויות, נטיות והבנה, פרופ' יורם זוהר
השפעת רגש על חשיבה, רון ריכארט
לא די לחשוב – צריך לחשוב טוב, פרופ' יורם הרפז
ללמד מיומנויות חשיבה, ק' קוטון
נופי מחשבת דיוויד פרקינס על חינוך לחשיבה טובה, פרופ' יורם הרפז
פיתוח חשיבה אצל תת משיגים, פרופ' ענת זוהר
חשיבה יצירתית וביקורתית
חינוך לביקורת – ג'ון פסמור
טכסונומיה של נטיות ויכולות חשיבה ביקורתית
למידה שיתופית
למידה שיתופית, למידה בקבוצות בכיתה, מאיה בוזו-שוורץ
למידה משמעותית
למידה משמעותית בתחומי הדעת מהלכה למעשה
פדגוגיה
פדגוגיה עתיד 2 מוטת, מהדורת תשע“ט 2019
למידה משמעותית בחינוך הבית ספרי כלמידה בעלת טעם לחיים, דיוויד פרקינס ופרופ' יורם הרפז
מהי למידה טובה? , פרופ' יורם הרפז (סרטון)
מטה קוגניציה
מטאקוגניציה, מרזאנו
מפת מושגים
מטה קוגניציה ויצירתיות, שימוש במפות מושג בלימוד (אנגלית)
משוב
משוב בשיח הכיתה, מאיה בוזו-שוורץ
משוב כתוב – נתיבים ללמדה משמעותית
משוב מאתגר למידה – נתיבים ללמדה משמעותית
משוב שוטף מקדם למידה, פרופ' יורם הרפז
פדגוגיה
אופק פדגוגי ללמידה, פרופ' ענת זוהר
שאילת שאלות
הפדגוגיה של השאילה, פרופ' יורם הרפז
לחלץ את ההוראה מדפוס הימ"מ (מורה שואל תלמיד משיב), מאיה בוזו
כיתה שואלת, פרופ' יורם הרפז
שאילת שאלות בכיתה, מאיה בוזו-שוורץ
תרבות חקרנית
לקראת תרבות חקרנית בבית הספר
OECD
מורים בתחילת הקריירה - חלוצים המתניעים חדשנות או אנשי מקצוע צייתנים ?
מיומנויות חברתיות ורגשיות ותרומתן להצלחת ולרווחת הלומדים