מיכל אורצרד
דוא"ל: morchard@walla.com
נייד: 050-5671266
ענת גואטה
דוא"ל: Anatg310@gmail.com
דגשים מרכזיים בשנה"ל תשע"ו:
- הטמעת מבדק כתות א' המחודש, תוך מתן דגש על בניית פרופיל קורא (מאפייני
תפקודו) וגזירת תכניות עבודה מתאימות. - הרחבת מגוון דרכי הערכה תוך מתן דגש על תהליכי הערכה דינמיים
(חלופות בהערכה). - קידום הפקת משמעות מטקסטים עיוניים בסביבה דיגיטלית.
- מתן מענה ממוקד לצרכים בית-ספרים משתנים בהוראת החינוך הלשוני.
יעדי החינוך הלשוני:
- פיתוח וייעול תהליכי קריאה-קידום השטף והדיוקהפקת משמעות מטקסטים מעולם השיח העיונ
- הוראה ולמידה של יצירות ספרות
- קריאה להנאה
- הרחבת אוצר מילים
- קידום תהליכי כתיבה
- הבעה בע"פ
- פיתוח ידע מטא-לשוני
- שילוב מיומנויות אורייניות בתחומי הדעת
- התנסות עצמית בביצוע משימות אורייניות בבית ובכיתה
דגשים בחינוך הממלכתי- דתי:
- הכרות עם דמותו ופועלו של הרצי"התכנית עופרים - השתלמות מתוקשבת לפתוח תהליכי כתיבה
- "מסע אל הדרשה" - טיפוח השיח הדבור באמצעות דברי תורה לפרשת השבוע
- הגביע הנודד – הענקת גביע לבי"ס מצטיינים בפעילויות לעידוד הקריאה (אחת לחודש)
קישורים