
טלפונים: 073-3937000
דוא"ל: aviha@education.gov.il
דבר סגן מנהלת המחוז
מהותו של מחוז תל אביב הינו במתן שירות איכותי לעובדי ההוראה. בעולם בו רף הציפיות גבוה, מאתגר ומשווה בין מגזרים פרטיים לציבוריים, עומד המחוז בפני אתגר מורכב שבו נדרש ממנו לספק ללקוחותיו שירות ציבורי איכותי ושמירה על רמת שירות גבוהה.
כחלק מתכנית כוללת של שיפור איכות השירות במחוז תל אביב, פרסם המשרד את "אמנת השירות". מטרתה העיקרית של אמנה זו היא מתן מידע מלא ומקיף לעובדי ההוראה באשר למגוון השירותים שהם זכאים להם ומגוון השירותים אשר בזכותם לדרוש.
במסגרת בניית האמנה, קבענו סטנדרטים ברורים של איכות שירות, זאת כדי להקטין את אי הוודאות של האזרח כלפי השירות הניתן לו. כמו כן הוגדרו סוגי השירותים שהמחוז מתחייבת לספק לעובדי ההוראה ופורטו עקרונות השירות באמצעות מדדים כמותיים. לכל אחת מהיחידות המנהלתיות במחוז תל אביב נקבעו רמות שירות מוגדרות וכלים למעקב, פיקוח ובקרה, זאת כדי לשפר את איכות השירות, ליצור שקיפות שלטונית, להגביר את נגישות עובד ההוראה למידע ולחזק את הקשר של הלקוח עם המחוז.
אני שמח לומר כי על פי הסקרים שערכנו בשנים האחרונות בקרב עובדי ההוראה, אנו עדים לכך שהמחוז שחרט על דגלו את נושא שיפור השירות, מצליח לקצור את פירותיו.
בטוחני, כי ביחד נוכל להמשיך בדרכנו ולהוביל את המחוז להיות מודל בתחום זה.
שלכם,
אבי הראל
סגן מנהלת מחוז תל אביב