דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
mainContent

באנר של עמוד פדגוגיה דיגיטלית

אחת המטרות המרכזיות של מערכת החינוך בישראל היא שיפור תהליכי הוראה למידה והערכה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות והתאמתה למאה 21. יותר ויותר בתי ספר עוברים ללמידה בסביבה מתוקשבת במתכונת של 1X1 שבה לכל תלמיד בכיתה יש מכשיר קצה: מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים.  הלמידה בסביבה מתוקשבת מתרחבת. יותר ויותר מורים משלבים את המחשב בשיעור. במקביל לידע, רוכשים התלמידים מיומנויות למידה הרלוונטיות לתלמידים במאה 21. מיומנויות אלו כוללות:

  1.  פיתוח של "לומד עצמאי": למידה התנסותית פעילה בה התלמיד מבנה את הידע בעצמו.
  2. מיומנויות של למידה שיתופית: הידע הנרכש מועבר לרשות הרבים במרחבי למידה שיתופים.
  3. מיומנות למידה דיפרנציאלית:  מותאמת לשונות בין התלמידים ולסגנונות למידה מגוונים.
  4. מיומנויות חשיבה מסדר גבוה.

שילוב הטכנולוגיה בהוראה צריכה להיעשות בצורה מאוזנת ומושכלת במקומות בהם לטכנולוגיה יש ערך מוסף להוראה בדרך מסורתית. שילוב נכון של טכנולוגיה בשיעורים יכול לשפר את איכות ההוראה, ליעל את ידע התלמיד לשימוש בתחומי דעת שונים ולטווח ארוך ומסייע בתהליכי הערכה.

תיכון אקדמי מקוון

עולמון

פדגוגיה דיגיטלית לדוברי ערבי

השתלמויות מקוונות

​שימוש ברשתות חברתיות

בחינות בגרות מתוקשבות

​פדגוגיה דיגיטלית לדוברי ערבית

בלוגים בהוראה ובלמידה

השתלמויות מקוונות

הנחיות לשימוש ברשתות חברתיות

שיעורים סינכרוניים​

אורינות דיגיטלית

​תיכון אקדמי מקוון

שיעורים סנכרוניים

​בחינות בגרות מתוקשבות

פחתוח מקצועי למובילי פדגוגיה דיגיטלית

מובילי פדגוגיה דיגיטלית​